طالبان: ۶۰ شهروند خارجی در افغانستان زندانی هستند زنگ خطر سازمان پزشکان بدون مرز در غزه به صدا درآمد حاجی‌زاده: اسرائیل بعد از حمله به سفارت به التما‌س افتاد کدام نامزد‌های انتخاباتی قرار است ۶ تیر ماه به مشهد بیایند؟ لاوروف: افغانستان هنوز هم سرچشمه تهدیدات تروریستی است وزیر کشور خطاب به نامزدها: آقایان آمار اشتباه از دولت سیزدهم به مردم ندهند زمان حضور امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در مشهد برای سخنرانی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد رهبر معظم انقلاب خطاب به نامزدها: جایز نیست حرف‌هایی صادر بشود که کشور را دشمن‌شاد کند + فیلم استقرار ۴ هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رأی در خراسان‌رضوی | اخذ رأی فقط با شناسنامه یا کارت‌ملی انجام می‌شود + فیلم ارتش یمن از شهپاد «طوفان ۱» رونمایی کرد + جزئیات معاون دادستان خراسان‌رضوی: نشر اکاذیب از جرائم غیرقابل‌گذشت در حوزه انتخابات است انتقاد نمایندگان از روند پرداخت تسهیلات بانکی خرد و اشتغال رهبر معظم انقلاب: قوه قضاییه باید با شجاعت و بدون ملاحظه عدالت را اجرا کند | نامزدها از اظهارات دشمن شادکن پرهیز کنند + فیلم برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در صداوسیما (۲ تیر ۱۴۰۳) سازمان ملل: پوتین به زودی طالبان را از فهرست گروه تروریستی خارج می‌کند پخش زنده مناظرات نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در بوستان‌های مشهد + فیلم گزارش کامل از سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + فیلم (۱ تیر ۱۴۰۳) استعفای مقام ارشد آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه
سرخط خبرها

وزیر کشور: بسیاری از افراد گرفتار در زیر آوار متروپل نجات یافتند| در امدادرسانی مشکلی نداریم

  • کد خبر: ۱۰۹۸۹۷
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
وزیر کشور: بسیاری از افراد گرفتار در زیر آوار متروپل نجات یافتند| در امدادرسانی مشکلی نداریم
وزیر کشور گفت: تمام امکانات مورد نیاز برای این امر بسیج شده تا امدادرسانان بتوانند بهترین عملکرد را در حادثه متروپل داشته باشند.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد وحیدی در ستاد مدیریت بحران آبادان که در مسجد قائم آبادان در جوار محل حادثه برگزار شد، ابتدا خواستار توضیح مسئولان استان و شهرستان در زمینه امداد‌رسانی و عملکرد دستگاه‌ها شد و پس از شنیدن گزارشات آنان دستورات لازم را صادر کرد.

وزیر کشور افزود: تمام امکانات مورد نیاز برای این امر بسیج شده تا امدادرسانان بتوانند بهترین عملکرد را در این زمینه داشته باشند.

وحیدی حجم ریزش آوار را بسیار زیاد دانست و تصریح کرد: به دلیل باریک بودن خیابان منتهی به محل حادثه قدری کار مشکل است، اما خوشبختانه از روز گذشته تاکنون امدادرسانان بدون وقفه در حال امدادرسانی هستند و بسیاری از افراد گرفتار شده در زیر آوار را هم نجات داده‌اند.

 وی با ابراز تاسف از جان‌باختن تعدادی از هموطنانمان در این حادثه گفت: همه ما با خانواده‌های این عزیزان ابراز همدردی می‌کنیم.

وزیر کشور از همراهی و همکاری مردم با امدادرسانان تشکر کرد و گفت: به‌رغم داغدار بودن برخی خانواده‌های آبادانی در این حادثه، ولی همراهی خوبی با امدادرسانان داشتند و خودشان تلاش امدادرسانان  در محل را  مشاهده کردند.

وی اظهار داشت: همان‌طوری که مقامات قضایی اعلام کردند که با مسببان این حادثه برخورد می‌کنند انتظار داریم دستگاه قضایی محکم و طبق قانون پس از بررسی‌های همه‌جانبه با خاطیان برخورد کند تا از این پس شاهد این حوادث در کشور نباشیم.

در این نشست صادق خلیلیان استاندار خوزستان گزارشی از روند امداد رسانی از لحظه وقوع حادثه تا کنون را ارائه کرد و گفت: خوشبختانه تمام امکانات دولتی استان و حتی چند شهر همجوار با خوزستان هم به محل حادثه روانه شده و امداد رسانان با جان و دل مشغول امداد رسانی هستند.

وی گفت: از روز گذشته به دستور وزیر کشور در محل حادثه حاضر شدم و تمامی دستورات لازم را برای مدیریت این حادثه صادر کرده و به صورت مستقیم کار‌ها را رصدو پایش کرده تا امداد رسانی در مسیر درست انجام شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->